Godmorgon :)

För ovanlighetensskull är jag uppe tidigt. Sitter nu och dricker lite oboy för att få upp värmen. Jag är trött och frusen. Så snöar det igen också, usch. När ska det här eländet sluta? Jag som har en vindrutetorkare på bilen som inte funkar.. typiskt. Ska strax ta börja åka mot förskolan i täby där jag ska jobba ett par timmar idag. Slutar redan vid halv tre så det är skönt. Sen blir det raka vägen hemmåt och lite plugg som gäller, det sista för den här veckan nu. Sen kommer nickepicke, som jag vet är sugen på att kolla hockey ikväll, tre kronornas os-debut. Så det finns nog inte sådär jättemånga alternativ. Sålänge det är sverige kan jag snällt ställa upp. Men om jag orkar hålla mig vaken visar sig (; Nu ska jag åka, ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0