Godmorgon!

Ni alla där ute har väl troligtvis varit uppe ett par timmar redan som en normal människa. Men jag däremot, vaknade till liv runt 2.. Fick mig en massa avskedspussar av niclas någongång efter 10 när han skulle bege sig mot södertälje för att spela match. Jag minns i stort sett ingenting av när han gick, så tur va väl det att jag visste att han skulle iväg tidigt :P Så här sitter jag nu och hade tänkt ta mig en macka kanske. Jag tror inte att det dröjer alltför länge innan han är hemma igen så fram tillsdess blir det tv och myspys i min esamhet. Vad vi ska hitta på senare ikväll vet jag ännu inte. Har inga planer såhär långt. Kanske blir det bio? Eller varför inte Hemmamys? Allt beroende på hur vi mår då vi båda inte känt oss helt okej dem senaste två-tre dagarna.

I torsdags när jag jobbade visade det sig att fler än ett barn var sjuk, vilket dem visade så fint genom att lägga en pizza mitt framför ögonen på en. Mycket mysigt. Hosta och en jävla massa snorande ungar i knät gjorde en ganska medveten om att detta kunde sluta illa. Vilket jag hade väldigt rätt i. Så när jag kommit hem till niclas efter jobbet börjar jag redan då känna mig rätt frusen och hängig. Vi käkade pizza tillsammans med två av hans kompisar och satt och snackade i någon timma efteråt. Jag mådde sämre och sämre, så när det väl var dags att sova kom det. Usch va dåligt jag mådde för ett tag innan jag lyckades somna. Så igår blev det inget jobb för min del. Istället kurerade vi oss båda hemma då mitt hjärtegull inte heller kände sig frisk. Nu är vi båda bättre och hoppas att det så förblir också.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0