Gör mig frisk

Näsan rinner, jag nyser konstant, hostan ger sig inte och huvudvärken börjar komma tillbaka igen. Vad är detta? Jag som i stort sett aldrig är sjuk. Är slö i hela kroppen och känner för att gå och lägga mig snart. Ska bli riktigt skönt. Det var med tunga steg och och becca tog oss an täby centrum idag. Men tur var väl det att vi hittade det vi skulle ha. Så nu är allt kirrat till partajet på fredag. Kommer bli så bra så :) med andra ord börjar det alltså dra ihop sig. Så om det är någon stackars människa som läser detta och som inte tackat ja till oss personligen ber vi vänligen att göra det innan onsdag. Sen är det too late gott folk. Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och slå på något mysigt program. Hoppas på att det känns bättre imorgon då jag också hade tänkt beställa mig en klipp samt sling tid hos frissan. Jag längtar :)  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0