Inte det mest händelserika liv just nu

Det har varit en låång dag. Jag är fortfarande inte bra och går mest runt och såsar. Imorse mådde jag pyton och rörde mig både en och två ggr närmare hinken som stod nedanför sängen. Inte den mysigaste känslan. Skulle börjat jobba vid 11, men jag fick ringa mig sjuk. Jag somnade om och vaknade runt två. Kände mig bättre, dock inte på förkylningsfronten. Men jag hade inte längre någon huvudvärk eller annan märklig känsla i magen. Så jag tog bilen till täby en stund för att få dagen att gå. Var hemma lagom till middagen igen och sen tog batterierna slut... La mig då och däckade framför tvn innan jag tog mig upp en snabbis för att rensa garderoben. Mycket kläder slängdes. 

Ja ska sova tidigt ikväll, försöka iallafall. Tänkte kolla lite på efterlyst först som jag fastnat för på senaste. Det händer så mycket hemskt som många inte är medvetna om. Jag har alltid varit rätt svag för just sånna program, även om det ibland kan väckas känslor inom en själv. Efter det blir det nog en dusch innan det är dags för mig att dejta kudden. Hejsvejs.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0