Jobb

Oj, idag är jag en mycket trött och en prata-inte-med-mig människa. Imorse slutade det med att jag var tvungen att mig till jobbet med taxi. Skulle få jobba på min systers jobb som hade kort om personal. Då jag befann mig i sollentuna och inte hade ngn bil skulle de ta alltför lång tid därför bekostade hon en taxi till mig. Gud va skönt om man kunde ta det varje dag, bekvämt och bra :) Jag var där runt halv 10 och jobbade fram till 4. Jag vet att det inte är en herrans många timmar, men för mig är den en HEL dag då jag inte är van att gå upp om mornarna för fem öre. Så efter många gäspningar fick jag äntligen sluta men är välkommen tillbaka redan imorgon och då vid 8.... Men jag är rätt så nöjd ändå jag. Trots att det har lett till två timmars sömn idag på eftermiddagen. Men jag tror nog ganska säkert att jag kommer kunna somna gott inatt ändå, jag är fortfarande trött.

 Men nu hade jag tänkt packa ihop alla kläder jag tog med mig hem till pappa i fredags men som jag inte haft ngn större använding av då jag har hållt mig bosatt hos niclas fram till idag. Inatt sover jag i min egen säng, alldeles själv. Jag gillar det inte.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0