Men gah! hoppas för fasiken jag inte är sjuk till helgen bara..

Äntligen lyckades jag boka mig en tid hos frissan tidigt idag och fick den redan vid halv två. Se där, sicken tur. Så nu är jag återigen hemma med lite nytt o fräscht hår :) dem tog rätt mycket på längden också och gav mig förslag på rätt många produkter som jag bör använda. Så nästa uppdrag blir för mig att införskaffa mig något bra till mitt älskade hår. Annars är jag inte mycket piggare idag. Jag har blivit dunderförkyld verkligen. Så det var lite av en pest och pina att sitta där i stolen med allt hår framför näsan. 

Medans jag satt där hade jag också fått mig ett par missade samtal från min systers förskola som behövde personal imorgon. Attans då. Jag som inte är på topp. Så jag frågade om det var okej även om jag var jätteförkyld, men då tvekade dem med en gång. Det som går kräksjukan och allt vettefan där. Så dem skulle återkomma om ingen annan på listan svarade. Vilket dem självklart gjorde nyss. Frågan är ju varför dem som skrivit upp sig på vikarielistan är så dumma och inte svarar. Okej om man jobbar, men gör ALLA det? Nje skulle inte tro det. Så de är bara för mig att pallra mig upp och jobba mig igenom dagen imorgon. Turligt nog fick jag tiden 11-16.30 då dem tyckte det var bäst för mig att hinna sova ut lite då förkylningen alltid är som värst på morgonen.

Postat av: Helena

Hej Maria

Jag vet att det här inlägget är gammalt men jag hamnade här när jag googlade på vikarielista i Vallentuna. Jag tänkte fråga dig om du har nåt nummer som man kan ringa om man vill vara med på vikarielistan. Jag hittar verkligen ingenting på nätet :(

Om du vill hjälpa mig kan du maila mig: [email protected]

2011-02-21 @ 13:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0