Onsdag

Tjenare allesammans. Känner mig ovanligt pigg idag. Mycket skönt måste jag säga :) Igår var det nämligen andra bullar. Min baby var ledig så jag lät han sova kvar när jag smög iväg vid halv åtta till jobbet. Var hemma igen vid 12. Så ja, det blev väldigt få timmar men jag var nöjd. När jag kom hem igen hade niclas precis vaknat så vi tog oss upp och åt lite framför tvn. Där blev vi fast i ett par timmar och jag han somna både en och två ggr. Sen bestämde vi oss för att börja laga iordning mat, som resulterade i tacos :) Efter det var det OS för hela slanten. Jag gillar inte OS. Får ont i huvudet av skiten. Det kan vara spännande, IBLAND. När sverige är med och slåss om en medalj måste jag ju erkänna att jag kan bli nervös och hoppa till. Men annars, neejtack. Det har blivit lite för mycket. Vem fan vill se japan möta kina i curling liksom? Sverige är ju för tusan inte ens med i matchen. Baaah! Så visst ska det ska bli skönt när det är över på söndag, wiho ;) 

Ikväll ska jag in till stan på möte. Ska presentera en pedagogisk lek inför en grupp människor på max 5 min. Usch fy och blä. Har inte hittat mig någon lek ännu så det börjar bli brådis. Håller tummarna för att sl ska fungera som det ska också. Imorgon har jag tagit mig an jobbet som barnvakt åt min systerson mellan 8-13.30. Så om det är någon sötsak som är intresserad av att joina mig så är du varmt välkommen (; Sen på fredag står det jobb på schemat. Så var det helg igen, tänka sig. Nu börjar dagarna sakta men säkert, gå allt snabbare igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0