Uppdatering från sollentuna

Gokväller :)
Känner mig rätt nöjd efter att ha pluggat en hel del nu, både igår och idag. Det blir perfekt att ta tag i när niclas åker på sin träning och jag blir själv för en stund. Jag befinner mig nämligen hos honom och har så gjort sen i fredags. Huset står tomt då hans föräldrar åkte till varmare breddgrader imorse, så det känns fan nästan som att vi flyttat ihop^^ Men jag har absolut ingenting att klaga på. För visst är det underbart att vara kär :) Min käre pojkvän bestämde sig för att ta ledigt idag så vi fick oss lite sovmorgon innan vi började röra oss mot stinsen där bland annat födelsedagspresent och fotbollsskor skulle inhandlas. Vi han med att äta lite lunch och sen for vi iväg hem igen. Meningen var att vi egentligen skulle hem och fira mammsen en snabbis efter stinsen som idag fyller 48 år, grattiiis :) Men då hon valt att inte fira sin dag på det sättet det här året efter en hel del omständigheter och saknad så tyckte hon bara att det var onödigt. Jag ska istället ge hennes presenter någon dag nu här framöver. Men nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sen invänta mitt sällskap innan maten ska förberedas. Efter det kommer vi med all sannolikhet sitta som klistrade framför tvn när det är dags för paradise (; Ha det så bra. Puss&kram.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0