Utgång

Hola! Just nu befinner jag mig hemma hos niclas i sollentuna. Mannen är på träning och jag har precis skrivit lite smått på ett arbete som jag nu kommit halvvägs med. Tog en paus för att springa upp och äta vilket kanske inte var det smartaste. Känner att jag inte orkar göra klart arbetet nu nämligen, så jag ska strax, lat som jag är, gosa ner mig under täcket och kolla tv. Senare ikväll ska vi ta oss in till stan på middag hemma hos min käre fars flickvän som fyllt år. Efter det ska jag möta upp tjejerna för en krogkväll. Yes gott folk, ni hörde rätt. Krogen! Det var inte igår så det ska bli kul. Förengångsskull har jag lyckats få med mig kameran också. Så jag återkommer med bilder från kvällen..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0