En stund för mig själv

Igår tillbringade jag tid tillsammans med becca. Vi var förbi hennes mammas jobb i stan och sen vidare mot pizzerian där vi unnade oss lite onyttigheter innan vi fortsatte mot hässelby, där nu denna kvinna är bosatt för tillfället. Kul att få se vart du håller hus tjejen trots att du bor i habbibi landet ;) Men det får göras om, helt klart :) Väl påväg hemmåt igen så fick jag med mig ett mycket mysigt sällskap till sängs. Nöjd. 

Nu är jag återigen hemma efter att ha varit i sollentuna på en jättemysig förskola och skrivit på vikariepapper och kollat runt lite. Magen kurrar för fulla muggar så tänkte att jag skulle börja göra iordning något gott att äta och slå på tvn en stund. Sen är det väl bara att plugga lite och ta det lugnt tillsdess att jag förhoppningsvis får träffa min stora kärlek ikväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0