Jag blir tokig

Nu har jag suttit hos pappa i över 3 timmar i väntan på att någon ska hämta upp mig. Förengångsskull packade jag mina grejer i tid och åkte från mamma över hit med niclas då han skulle till skolan vid halv två. Men nej, då ska vi istället inte vara här denna helg. Men gaah. Så Ja, här har jag tillbringat min dag. För inte tänker jag ta väskan och konka hem i denna kyla. Blä. Hörde mig runt för ett tag sen om vad som händer senare ikväll. Då ska självklart tjejerna ut vilket inte är så otippat, men som jag däremot inte har en enda krona till. Det är så typiskt. Det är inte de roligaste att gå ut på krogen utan pengar v a r j e gång heller. Så nejtack. Hade hoppats på lite annan quality time. Men istället blir det en träff med älsklingen min efter hans träning som sorgligt nog inte slutar förrän efter 9 nångång. Så jag får vara i min ensamhet ett tag till. Men tur är väl det att jag har den sötnosen :)

Ååååh, vill klippa mig också. Är i stort behov att att färga mitt hår som ser ut som sot på huvudet. Det är räääätt snyggt med utväxt, njeeee. Vill ha fint solblekt hår. Så nu har jag äntlugen fått mamma att ställa upp med pengar. Så nu ska här bokas en tid, finally!!! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0