Mys

Det blev inget snabba cash igår. Då dem inte kunde erbjuda oss platser ihop köpte vi istället biljetter till luftslottet som sprängdes. Det funkade det också :) himla mysigt med bio måste jag säga. Så nu har jag sett alla dem filmerna. Idag har vi bara hållt till i sollentuna och haft det mysigt i sängen. Niclas var nämligen ledig idag och imorgon. Han åkte på träning för en sisåsär en timma sen och kommer inte hem förrän halv tolv så tillsdess ska jag underhålla mig själv genom att titta på spårlöst som just nu går på fyran och direkt efter det börjar kära paradiiiise. Så jag klarar mig nog med all säkerhet ;) Sitter just nu för tillfället också och lyssnar på när grabbarna snackar med varann i någon sorts kanal, ganska underhållande faktiskt :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0