Mysig helg

Wihoo! Jag har fått mina älskade pengar, och denna gång mer än vad jag trodde. Så nu är jag himlans nöjd :) Har även fixat så att jag lagt undan en hel del för sparande som jag från och med denna månad ska göra ända fram till sommaren så jag kan unna mig något jag vill göra. Duktigt av mig! Annars vaknade jag rätt sent idag vilket kanske inte är det mest ovanliga i mitt liv för tillfället. Tog mig då upp och packade ner lite kläder innan jag begav mig mot pappsen. Har nyligen blivit klar med att damma av och gjort fint i mitt rum, som såg alldeles för täskigt ut. Så nu är jag rätt utsvulten då jag inte fått i mig så mycket som en brödsmula. Väntar på att pappa ska komma hem och laga till lite kött och pommes, namnam. Men innan dess ska jag nog hinna göra mig ett stort glas oboy med grädde och sätta mig framför något bra på tvn. Senare ikväll är det sagt att jag ska få träffa två av mina favvisar, hp och sara *hoppar och studdsar* :D för att ännu senare kanske ta mig hem till min saknade man. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0