Onsdag

Sådärja! Nu var första kursen avklarad men det blir ingen vidare lång väntan på den andra kursen som startar redan imorgon. Förhoppningsvis blir den inte så tuff, men det visar sig. Annars har jag väntat otåligt på post till mig, nämligen papper på att jag fått in pengar på kortet. Men har det kommit? Självklart inte. Man kan fan inte lite på försäkringskassan för fem öre. Så jaha, ska jag behöva vara pank i helgen också? Åh.. men hoppet är inte ute än. Annars glömde jag tanka bilen sist jag hade den också så fick mig precis en utskällning av mamma som är påväg till jobbet och upptäckte då att det knappt fanns någon bensin kvar, oops. Så det är väl bara att hålla tummarna för mig att hon kommer hem imorgon då det är jag som bär på besninkortet fortfarande. Ha. Alla gör vi misstag :P På senaste har jag fått mig p-böter också, men som i själva verket inte alls var mitt fel. Så försökte överklaga men det gick inge vidare alls. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0