Tack!

Tack alla ni som stöttat mig trots att jag inte visat mycket tillbaka. Jag älskar er :) Jag kommer tillbaka inom kort, men just nu måste jag få lite tid för mig själv. För det är som dem flesta i min närhet säger, att jag är en rätt så sluten person. Det är något jag själv inte kan förneka. För det har jag vetat om att jag är så länge jag kan minnas nu. Jag gillar inte att prata om de som jag själv tycker är väldigt svårt. Jag har istället väldigt lätt att öppna mig om allt annat och jag är inte rädd för att tala om för folk vad jag tycker och tänker men när det kommer till något sånt här som i det här fallet är, ett dödsfall inom familjen väljer jag hellre att vara tyst. Eller ja, jag väljer väl mer eller mindre att försöka vara som alltid. På ett bra humör vill säga. Men trots det så finns det ju stunder när allt lugnat ner sig och man har tid för att fundera över saker och ting själv, en sån stund brukar ibland vara väldigt skön.. men just nu känns den tiden så himla ovärd för det är då allt kommer. Så nu ska jag försöka koppla bort det här istället genom att fira min kusin som idag fyller 8 år. Även hon saknar min mormor som i hennes fall bli farmor, och det har hon visat genom att spy av sorg. Jag vet att det låter hemskt, men det är väl antagligen så barn kan reagera då dem kanske inte får fram allt genom att prata eller gråta. Det kommer kanske inte bli den roligaste födelsedagen tillsammans med släkten, men det är fortfarande hennes födelsedag och med tanke på att hon inte är så gammal så måste vi ändå bidra med det finaste vi har. Kärlek.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0