Vila i frid världens bästa mormor

Varför? varför du? Jag är så tom.. jag vet inte hur jag ska reagera? Jag hade så svårt att förstå det. Tårarna kom någon timma efter då vi satt i ditt kök, utan dig.. Det är inte rätt, det är inte så det ska vara. Bara tanken på att jag aldrig mer kommer få se dig gör så fruktansvärt ont i hjärtat. Saknaden är så enorm :'/ Du togs ifrån oss alldeles för tidigt. Du som alltid var så glad och som såg så mycket fram emot att få se våra barnbarn. Det kommer aldrig hända nu och bara det känns så jävla orättvist. Tårarna tycks aldrig ta slut :( Men jag är säker på att du har det mycket bättre nu, utan all den dumma smärta du fick genomgå. Du kan säkert gå och kanske till och med springa :) Du kommer alltid leva vidare i våra hjärtan. Jag älskar dig, för all framtid <3

Postat av: Anonym

du vet att jag är endast ett telefonsamtal ifrån och om det behövs tar jag mig hela vägen hem till dig! love / B

2010-01-13 @ 06:00:57
Postat av: Therese Lind

Älskade vän ja kan inte förstå att din älskade mormor är borta alla finna minnen vi har hos henne, men hjärtat du ska veta att jag finns här för dig i vått och tort, och jag vet att du inte är den som ringer när du är ledsen men ja vet Maria att ibland kan man behöva en betydande kram från en vän (även om att trösta varandra aldrig varit vår grej) som om du vill finns ja här för dig, eller om du bara vill prata lite. Oavsett vad du vill finns ja här och det vet du va? Jag älskar dig underbara människa. Vila i frid. <3<3 jag beklagar sorgen.

2010-01-13 @ 07:31:11
URL: http://www.nextinline.devote.se
Postat av: Sandra

Finns här för dig Maria<3

2010-01-13 @ 15:02:44
Postat av: Maria

Tack tjejer <3 det betyder mycket!

2010-01-14 @ 16:15:30
Postat av: Camilla

du är stark maria! jag vet precis hur jobbigt det är men man klarar det <3 vi finns här.

2010-01-14 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0