Det va lá gött

Igårkväll kom vi hem återigen, men denna gång från göteborg. Det blev en två dagarstripp lite spontant sådär bara. Vi var 3 gölliga par som gjorde finentre i regnet på liseberg. Men solen kom fram efter bara ngn timma och dagen var räddad. Vi bodde på ett litet hostel på linnégatan. Billigt och bra. Lyckad resa :) Gick upp hyffsat tidigt imorse för att göra mig iordning inför 2 timmars provjobb. Det gick väldigt bra och jag hoppas nu att det går hela vägen. Åkte hem till mammsen direkt efter och har nu precis packat upp lite smutstvätt och haft mig. Ska strax bege mig mot pappa där jag ska infinna mig i helgen och senare ikväll blir det grillmys och 20 års firande (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0