karlssons klister, någon?

Har haft en bra kväll. Mindre bra dag, men det är en annan historia. Efter mat och mys tillsammans med 3 riktigt bra tjejer tog vi oss sen hem till rasmus där en hel del håll igång väntade. Det var shotar och ett hav av härliga människor. Det behövs nu. Tots att jag är en sådan människa som måste få vara ensam när jag känner mig misslyckad, så behöver man alltid en vän vid sin sida. Det har jag. Bästa ni <3 Men just nu skulle jag bara behöva en mirakelkur som kan lappa ihop mitt hjärta. Kan inte sova. Det gör förjävla ont i mig. 

Postat av: Therese

<3 älskar dig

2010-07-24 @ 10:12:58
URL: http://www.nextinline.devote.se
Postat av: Maria

love you too (:

2010-07-24 @ 12:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0