Borta bra men hemma bäst

Igår vid 6 tog vi båten över till fastlandet igen. Rätt skönt att komma hem trots att det alltid är lika mysigt i skärgården. Bilder därifrån kommer upp när jag haft orken att föra över dem till datorn.

Fick skjuts hem till min älskade pojke direkt från båten och har varit här sen dess. Imorse ställde vi klockan för att saker och ting skulle bli gjorda. Solen sken och vi var snabba med att ta vara på den efter det att vi besökt sollentuna centrum för en klippning åt herrn. Vi åkte och hämtade upp oskar och styrde sen bilen mot david och hans pool. Grabbarna grus badade medans jag snällt satt vid sidan om och kollade på. Hade inga badkläder men det gjorde mig inte ngt. Nu har vi varit hemma ett par timmar och niclas har hunnit åka på träning. Hemma igen runt 10. Jag själv ska väl ta mig en snabbdusch och ta mig uppför trappan, till tvn och hans föräldrar :) Imorgon ska det solas igen då det tydligen ska bli närmare 30 grader. Ska man skratta eller gråta? :D

i väntan på båten hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0