Första juni.

Nuså, nu är det änligen sommar! Maj måndad har nämligen alltid setts som vår för mig trots att det varit varmt och riktigt mysigt vissa dagar. Så det är med glädje jag nu kan säga till mig själv, att det faktiskt är sommar och ingenting annat :) Och det var ju bara ett plus i kanten att första sommardagen har bjudit på sol och skönt väder. Hoppas det håller i sig nu resten av veckan också så man kan få sig lite färg på den annars så vita kroppen, och för alla glada studenters skull såklart :D 

Idag har jag traskat omkring inne i stan igen. Denna gång för att hämta ut skorna som jag för några veckor sen beställde hem till stockholm från skåne. Turligt nog passade dem och befinner sig just nu i min garderob. Mycket bra. Men då jag inte tog mig tid att äta något innan jag for iväg tidigare idag skriker min mage just nu efter mat. Vi brukar äta rätt tidigt i den här familjen men bara för att jag är i behov av mat NU, så är den inte ens påbörjad. Ska nog fördriva tiden men att skicka ut några CVn sålänge. Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0