Jag vill också ta studenten igen :')

På lördag är det precis ett år sen jag tog studenten. Åh, jag blir så nostalgisk. Jag vill göra om allt igen, spola tillbaka tiden och gå igenom dagen en gång till. Alla finfina vänner och den sprudlande känslan i kroppen. Pirret i magen och med tårar av både lycka och sorg. Absolut en av de bästa dagarna i mitt liv trots att det var över alldeles för snabbt. Skulle fan kunna kapa vänsterarmen för att få gå tillbaka till skolan igen. Det är verkligen tomt utan allt det där bra runtomkring en. Man var trygg där på något vis. Hur mycket man än suckade och stönade åt den där förbaskade skolan så var den lite lite bra ändå. Imorgon ska jag på 2 utspring och 2 mottagningar. Först väntas niclas springa ut vid 12 från rudbecksskolan i sollentuna. Så där ska jag stå med hans föräldrar för att ta emot honom. Det ska bli så kul att se alla lyckliga studenter. Är väldigt glad för mitt hjärtas skull :) Sen bär det vidare av mot vallentuna vid 3, för att kolla syrrans utspring. Åh! Alla skruttar som man lärt känna där under åren. Jag kommer bli lycklig av att se dem. Efter systers utspring så blir det till att återigen ta bilen till sollentuna, och niclas mottagning för en stund. Sen hemåt igen lagom till att johanna åkt flaket klart. Mycket åkande, men det är det helt klart värt. Ta mig tillbaka.  




Man fick slåss om platserna i fönstret.
Här fick vi för en kort stund se folkmassan som stod och väntade spänt på att få se oss springa ut :) underbart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0