Slappardag

Igår kväll kollades det sex and the city 2 i kista. Hade inga höga förväntningar då den fått riktigt dålig kritik och många som sett den har även dem sagt att den var sådär. Men om ni frågar mig så tyckte jag bra om filmen. Var hemma närmare 1 igen och strax efter det la jag mig i sängen. Fastnade för ett program och lyckades inte somna förrän halv 4. När klockan ringde imorse var jag trött. Jag och emelie styrde bilen mot ungdomsmottagningen där jag hade tid kl 11. Hämtade ut lite nya piller och sen vidare hem igen. Väl hemma fixade vi oss i oss lite mat och jag somnade i soffan strax därefter. Sen dess har det varit lugnt här hemma. Vi sitter nu och kollar lite tv vilket vi lär göra fram tillsdess att maten är serverad. Min kära nickepicke dyker upp lite senare också, gosigos :) Det blir en kort vecka här hemma i stockholm. Följer med till utö över midsommar. Håller emelie lite sällskap. Det ska bli skönt att få komma bort från den tråkiga vardagen för en stund. Sola, bada och cruisa med moppen (; där kan man allt känna sig liten igen! Jag gillaré.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0