Snabb vistelse i stinsen

Sålänge man inte har någonting att göra så älskar jag regnet. Trots att det inte alls borde vara något regn nu utan bara en massa sol och härliga sommarkvällar, så tycker jag att det låter så himla mysigt :) Det smattrade så fint på fönstret inatt. Blev dock rädd då det blixtrade till både en och två ggr här borta i lindholmen. Men tur som jag har låg min prins bara någon cm bort :) Vaknade till liv i imorse och såg att det inte skulle bli någon större värme idag heller. Niclas åkte iväg rätt tidigt då han skulle spela match i västerås och jag tog mig mot stinsen med becca och fiona där vi strosade runt i någon timma och satte oss ner ett tag för att äta. Det blev inte en så långvarig vistelse då det råkade vara så att båda tjejerna vid min sida var rätt så bakfulla (; riktigt skönt att jag har lyckats hålla mig i skinnet ett bra tag nu. Ha. Hem i spöregnet igen och nu har jag inga andra planer för dagen. Ska vänta in min kärlek som kommer tillbaka efter besöket i västerås. Ha en fin kväll.


Postat av: :)

du är verkligen hur söt som helst!

2010-06-13 @ 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0