Tråk

Jag blir galen på det här förbaskade internet. Det är inte första gången det händer att det bara slutar fungera när det själv känner för det. Aaaah! Jag blir tokiiiig. Men nu har jag lyckats få igång det och trot eller ej, internet har låtit mig vara inne i snart 10 min, yey. Hela dagen idag har jag haft sällskap av världens bästa killar. Systersonen och pojkvännen har funnits vid min sida. Vi har busat, kollat VM och sovit lite till och från. Jag är så sämst, jag har blivit så fruntansvärt trött på senare dagar. Sover fanimej ALLTID. Nej, måste fan rycka upp mig och börja leva lite? Inatt har jag inget sällskap att ty mig till. Det är alltid ensamt, speciellt nu när man umgåtts så mycket på senaste. Men imorgon blir det till att åka hem till niclas för lite födelsedagsmys. Min prins fyller nämligen hela 19 år. Han blir en stor pojke ;) Nu är det inte många dagar kvar till turkiet. Längtar.  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0