uuuuunderbara sol

Imorse väcktes jag först av niclas som skulle iväg på jobb. Så efter en hel del pussar och kramar så lyckades jag turligt nog somna om i några timmar till. Det blir ju ett par dagar ifrån varandra nu. Åkte hem rätt tidigt och har hunnit ligga ute ett par timmar på förmiddagen och bara njutit av solen och dess värme. Det känns att solen tagit då jag blivit frusen trots värmen. Känner lite försiktigt i ansiktet och upptäcker att jag bränt mig en aning, är man konstig om man gillar det? ;) Imorgon åker jag ut till skärgården tills på söndag. Det kan inte bli så mycket bättre. Där ska brännan förbättras och midsommar ska firas. Kanske blir det ett första dopp i svenskt vatten också? Inte omöjligt då vi bor strax intill klarblått vatten :) När jag väl är hemkommen igen är det bara 5 dagar kvar innan jag och min kära pojke åker till turkiet. Det är lycka.

Men nu ska jag strax åka hem till pappa där resten av crewet ska befinna sig inatt. Men innan det ska jag äta fiskbullar med hummersååååås. Puss på er gott folk! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0