22.16

Idag har jag varit en trött själ. Kände mig som en riktig kines när jag vaknade till liv tidigt imorse. Fick massa hejdå pussar av älskling som skulle vidare till skolan. Det blev plötsligt kallt så jag kurade in mig i täcket så gott jag kunde och somnade om ganska så fort. Skönt. Vaknade igen när klockan stod på 12.52. Det var dags att kliva upp. Men inte hade jag något att göra så jag bänkade mig framför datorn för att ta tag i det sista arbeterna i denna kurs som avslutas på söndag. Ett kvar. Men jag orkar inte nu... Åt inte vidare mkt mat idag så magen kurrar lite smått. Ska ta mig ett par mackor och lägga mig framför tvn innan läggdags. Imorgon har jag inte heller några planer. På torsdag och fredag jobbar jag. Tänkte att jag skulle bjuda på en cpful bild på mig och niclas innan jag säger godnatt. Kortet togs igår kväll samtidigt som vi insåg att vi var för fula för att egentligen ta ett kort. Godnatt.


Postat av: rebecca

HAHAHA!!!! snyggingar ;)

2010-03-16 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0