Dålig uppdatering

Ni får ursäkta mig för en dålig uppdatering här i bloggen. Det har blivit lite paus från skrivandet då jag befann mig i göteborg ett par dagar tidigare i veckan och sen för att jag inte haft något speciellt att skriva om. Inte för att jag har det nu men jag tänkte titta in här och säga hej iallafall :) hi. Sitter just nu och pluggar, vilket går ganska segt för tillfället. Har ingen ork. Väntar på att maten ska bli serverad lite tidigare än vanligt då vi har ett fördelsedagsbarn i familjen idag. Så vi säger ett stort grattis till jonas, mammas pojkvän :) Det brukar bli tidig mat då så vi orkar med gästerna och allt det goda efteråt. Jajjamensan, för här ska det ätas tårta och kakor :D Inget bantade här. Inte idag. Niclas kommer hit lite senare också och gör mig sällskap i mörkret vilket kanske inte förvånar många. Jag har nämligen spenderat väldigt mycket tid med honom på senare tid. Men är man fortfarande nykär så är man :)

Lägger in några bilder från göteborg och en mindre lyckad utgång med favorittjejerna om en stund.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0