Don't mess with me

Wohooo! Dessa ynka få minuter jag spenderat härinne med att skriva detta är det längsta jag lyckats hålla mig inne på internet idag. Jävla pissdator. Eller ja, internet dåååå. Så himla frustrerande när man faktiskt MÅSTE ha tillgång till en dator och internet för att få något vettigt gjort i mitt annars så tråkiga liv just nuhuu. 3 minuter, yes yes yes. Frågan är bara om jag lyckas publicera inlägget innan allt slås av igen. Är på ett sämst humör också, just för att jag behövt traggla med det här hela dagen och för att jag bara är det. Bläää. Ska duscha strax och sen gå till sängs. Ledig imorrn återigen, men jobbar på torsdag. Ska bli skönt att pallra mig från denna håla för att faktiskt sysselsätta mig förengångsskull. Jag hoppas jag inte dragit ner på för många mungipor nu. Le och va glá :D

Postat av: C

puttinutt, du är så söt duu

2010-03-25 @ 09:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0