För mycket för mitt lilla huvud just nu

Har suttit uppe med powerpoint i någon timma nu för att försöka få ihop en så bra informationsbroschyr som möjligt om i stort sett vad jag vill... nästan iallafall. Verkligen ingenting jag valt att göra för skojsskull om det nu var någon som kanske trodde det. Nej, utan det är nämligen något som måste göras för att få godkänt i en kurs som jag har. Kan det bli tråkigare? Jag minns att jag älskade att trixa och fixa med powerpoint när jag var yngre. Jag minns att vi tjejer i högstadiet alltid satt på rasterna och gjorde narr av varandra genom olika presentationer. Ja, jäklarns va kul vi hade ;) Men nu däremot är det inte lika roande längre. Jag kommer inte ihåg hur man gör för att få allt att funka. Frågan är ju om jag inte gått och blivit helt dum i huvudet? Jag har kommit så långt som en sida och nu måste jag avsluta för att sova. Idag blir det inget nattfifflande här vid datorn. Ska upp och jobba tidigt imorgon. Får hoppas på att jag inte är alltför trött efter allt lek imorgon, så jag har någon ork kvar till mitt söta, väldigt underbara och rara arbete som väntar på mig här hemma. Wiho. Godnatt på er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0