"Jag ska aldrig mer dricka"

Precis så brukar det låta efter en hejdundrans bakisdag där man knappt kunnat röra på sig förrän man snabbt måste springa till toaletten igen och trycka fingrarna i halsen. Precis så tänker jag här och nu. Så jävla oskönt. Var ute i lördags tillsammans med födelsedagsbarnet och en hel del andra. Jävlar var det slank ner grejer. Visst hade jag himla kul, men det var inte bra med så mycket onyttigt i kroppen. Något jag fick ångra igår. Vaknade upp bredvid niclas som bara skrattade åt hur jag var innan vi skulle sova. Ja herregud sicken sjuk människa man kan vara ibland. Tur är väl det att jag har världens bästa pojkvän som kom och hämtade mig i stan. Vet inte hur mycket klockan var när jag vaknade men jag vet att jag hade en fruktansvärd huvudvärk som snabbt övergick i magont. Ja jävlar var jag spydde! Så jag ska fanimej inte dricka på ett bra tag nu alltså. Tro mig... Helt sänkt bestämde jag mig för att släcka ner och stänga av tvn för att sova redan vid 22 vilket jag aldrig brukar göra annars. Men resultatet blev dock inte lika bra. 03.39 var sista gången jag kollade på klockan innan jag lyckades somna.. i 50 minuter... Sen vaknade jag och har i princip sen dess varit vaken då jag skulle iväg och jobba någon timma därefter. Slutade turligt nog redan kl 13, men fyfan va trött jag är!!!!!

Nu är jag hemma med lillkillen lucas. han har precis vaknat. vilken lyckansost han har haft som fått sova lunch i över 2 timmar. Själv är jag supertrött, men kan jag sova när han springer runt? Nej.. Han har jäkligt tur som är såååå söt :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0