Just chillin', hanging





Detta är då jag för en sisådär 1 minut sen. Och för er som undrar har dem otroligt fula hörlurarna jag har på huvudet faktiskt hängt med i en herrans massa år, så inget skitsnack om de ljuva små liven tack^ Men äsch då, inte fan bryr jag mig om det, så länge musiken hörs i dem samtidigt som man slipper störa resten av crewet här hemma så är jag nöjd! :D Sitter framför burken och lyssnar på John Mayer. Vilken röst! Det är helt otroligt vilka rysningar den mannen kan ge mig. En annan otrolig människa, jag syftar självklart på min gulleniclas, kommer sen hit efter sin sena träning vid 11 för att gosa ner sig i sängen med mig. OM jag är lycklig :)

Postat av: rebecca

snygga hörlurar (y)

2010-03-30 @ 21:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0