Måndag

Idag sov jag inte kvar när niclas åkte till skolan utan jag åkte med en bit för att sen fortsätta hem på egen hand. Nu hinner jag vara hemma någon timma innan jag återigen ska sätta mig och åka kommunalt in till stan för ännu ett kursmöte. Denna gång inför den största kursen såhär långt i mitt pluggande. Stor suck. Inte hemma förrän runt 10 där nångång igen och då blir det nog raka vägen i säng. Brukar vara himlans trött just dessa dagar. Men vi får väl se hur humöret utvecklar sig. Solen skiner ju trots allt, så det kan ju faktiskt vara så att jag är på ett gott humör och inte alls känner för att sova. isåfall lär jag komma in och säga hej igen :) Nu ska jag stoppa något i magen och ta en liten powernap. Haha, jag och mina små sovstunder. Men är det något som jag gillar så är det just att, s o v a. Ha en bra dag! Tjatja.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0