Nattuggla

Trots att jag tycker sova är det bästa som finns så väljer jag att inte göra det på nätterna. eller ja, det blir oftast så att jag ligger och gör ingenting i mörkret men lyckas inte somna för det. Så det leder istället till låånga sovmornar dem dagar det inte står jobb på schemat. Ska på arbetsintervju imorgon. Tur är väl det att den inte börjar förrän 5 så jag slipper se ut som en, jag vet inte vad. Se bara nu, jag är hur pigg som helst och har ingen lust att röra mig från denna burk på någon timma. Har pluggat litegrann men annars har jag bara kollat runt och inte haft ngt vettigt för mig alls. Ska nog fortsätta letandet efter ett bra resmål samt hotell inför sommaren. Lite tid över för drömmarnas land :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0