Så var det fredag igen...

Idag har det verkligen känts som vår när man traskat utanför husets dörrar. Underbart. Värmen och sommaren närmar sig med stora steg. Jag och niclas hittade igårkväll en bra plats att åka till i sommar också. Jag nämnde ju tidigare att vi skulle ha bokat redan osv osv.. men det har varit mycket snack och liten verkstad på senare tid. Men jag skulle tro att vi bokar resan som vi fastnade för, redan ikväll kanske. Det SKA bli av i helgen ialf! Nuså.. nu börjar det ordna sig. Nu börjar det hända något i allt planerande. Det ska bli sååå skönt. Vi drar i början av Juli. Jag vet jag vet, när det är som varmast här i sverige tänker rätt många. Men det skiter jag i. Utomlands som utomlands. Vad finns det att inte gilla liksooom? ;) Men än så länge går det bara att längta.

Imorgon fyller en mycket mycket god vän till mig 20 långa år, nämligen ingen mindre än beccabus :) gulletjejen! Det ska firas på bolaget först, senare blir det en mysig middag med ett gäng partyglada brudar innan vi laddar upp inför en helkväll på krogen. Det blir nog super ska ni se :) Bjuder på bilder av kvällen någon dag framöver. Ikväll däremot har jag inga speciella planer. Jag hoppas på att få träffa min baby, som tyvärr måste klämma in skoljobb tillsammans med några grabbar. Men jag tror nog att jag kan kirra till mig ett sovsällskap ialf :) Tillsdess blir det en lugn dag. Då jag befinner mig hos pappa nu som själv inte ens bor här förtillfället betyder det att jag strax får sällskap av en annan pojke som bor här nu. Min älskade Lucaaas :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0