Snodd lista

SENASTE:

Dryck:
 coca-cola

Telefonsamtalet: odens förskola

SMS: niclas pappa :P

Sång du lyssnade på: david guetta feat. kid cudi - memories

Gången du grät: lördags

Ångrat något: hm... i somras

Varit deprimerad: det går lite upp och ner ibland

Varit så trött att du somnat sittandes: jadu? jag minns inte


ÅR 2009 HAR DU:

Lärt känna en ny person: ja, några sköningar har jag allt lärt känna

Fått ditt hjärta krossat: nej

Skrattat så att du har börjat gråta: massvis med gånger :D

Träffat någon som förändrat ditt liv: niclas baby <3

Insett vilka som är dina äkta vänner: jag vet vilka dem är

Fått reda på att någon har pratat om dig: njae, inte direkt så vad jag vet

Pussat någon: Självklart!


BLANDAT:

Hur många barn vill du ha: två, en flicka & en pojke :)

Har du några husdjur: nej, men du får gärna ge mig en hund om du vill?

Vill du ändra ditt namn: inte tänkt på det?

Vad gjorde du under din förra födelsedag: pågrund av min dumma dag att fylla år på, 23 dec, spenderade jag den hemma med nära & kära

Vilken tid vaknade du idag: först 06.30 för att sen somna om till 13.00

Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra? nej
Senaste gången du träffade din pappa
: för drygt en vecka sen

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag vill vara ekonomiskt oberoende!!

Vad lyssnar du på just nu: ingenting

Vad gör dig irriterad just nu: jag är icke irriterad för tillfället :)


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: ja

Tappat glasögon eller linser: japp

Krossat någons hjärta: ja

Har någon krossat ditt hjärta: tyvärr så har det skett, ja

Har du blivit arresterad: nej

Dissat någon: har hänt..

Gillat din tjejkompis (mer än som vän): haha nej

SVARA ÄRLIGT:

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja det tror jag!

Vad kan du verkligen inte leva utan: familjen, vännerna, niclas & cola :D

Vad är det bästa du vet? att sova är fan det bästa jag vet ;)
Vad/vem skulle du kunna dö för? familjen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0