Thank god it's friday!

Så sant så. Nu känns det iallafall som att det är helg förengångsskull då jag faktiskt jobbat både igår och idag. Två ynka dagar, men det känns att det är fredag. Lövley. Just nu befinner jag mig i sollentuna hos min favviskille, nickepicke. Han är på träning och kommer väl hem mellan 10-11 där nångång och då har han med sig pizza :) den gulleponken! Inte för att jag är så hungrig nu men jag lär nog hinna ändra mig. Inte ätit något annat efter lunchen som serverades på förskolan vid halv ett. Men än går det ingen nöd på mig. Planerna för ikväll är en massa mys såklart, och imorgon ska vi förhoppningsvis ta oss i kragen och åka in till en resebyrå i stan för att boka oss en resa till i sommar. Hoppas hoppas :) Hejsvejs sålänge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0