Onsdag

Jaha, så har man nu varit hemma i snart 3 timmar efter det att jag slutat jobba. Hunnit sova har jag också gjort. Idag har jag mest gått runt och såsat känns det som. Varit en rätt trött tjej bland alla livliga och smutsiga barn. Det är fasligt vilken äcklig gård dessa små liv har att röra sig på när det är dags att vara ute. Det är så mycket vatten och lera att det knappt går att komma därifrån ren. Men vad är det man säger, smutsiga barn leka bäst? :) Så när klockan började närma sig 4 ville jag inget hellre än att åka hem och dra täcket över mig efter nästan 4 timmar ute. Jag var frusen. Ledig imorgon, nice. Så om en 45 minuter ungefär ska jag bege mig mot vallentuna c för att invänta bussen till danderyd som därefter ska ta mig till kärrdal, till becca. Jag älskar att åka kommunalt.. eller? Men ikväll får jag stå ut. Sen, efter lite skitsnack med en kär vän så blir jag upphämtad av min kära nickepicke efter att han lirat fotbollsmatch. Vi ska hem till honom och ha det bra. Han kom aldrig till mig igår nämligen. Jag sov när han ringde och då var klockan närmare tolv nångång så då fick jag bli utan sällskap. Men vi tar igen det idag istället ;) Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig klar. Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0