Batterierna är slut

Jag är en trååååkig människa just nu, så därmed har jag ingenting kul att skriva om heller som ni kanske förstår. Den här veckan har jag varit allt annat än pigg. Med tidiga jobbtider och rätt så sena dagar skulle jag nästan kunna somna här och nu. Jag har haft en verklighetsvecka för första gången, typ. Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av de få timmar som medvetslös. Jag vill inte upp på mornarna, jag vill iinte. Äh, jag vänjer mig väl och hoppas då på att bli en aning roligare kanske? Men i helgen ska jag ialf sova uuut, det är ju en sak som är säker :) Sen så flyger min kära niclas bort från sverige och mig igen på måndag, så honom ska jag pussa&krama lite extra mycket på såklart. Godnattis allesammans!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0