En lugn torsdag

Godmiddag :) Idag har jag inte haft en enda syssla att göra. Jag bestämde mig därför för att stanna hemma hela dagen. Så för det mesta har jag legat och kollat tv och bara tagit det lugnt. Lagade lite lunch för ett tag sen och ska strax göra det sista arbetet i kursen jag håller på med nu. Ska bli skönt att bli klar innan helgen då man vill vara ledig som mest. Nyligen blev jag tillfrågad om jag ville med på bio imorgonkväll och se the last song, och självklart är jag på då jag velat se filmen ett bra tag nu. Har hört att den ska vara riktigt bra trots att jag själv inte är det största fanet av miley curys (har bara dåliga bilder av henne som hannah montana) Även filmen remember me står högt upp på listan, men den får vänta. Svar ja, jag är lite svag för romantiska drömmar filmer :P Det var inte heller igår jag träffade dessa söta tjejer så det ska bli mycket mysigt. Min kärlek kommer hem från england imorgon också, så förhoppningsvis tar jag mig till honom efter filmen för att ta igen alla mysdagar vi missat nu i veckan :D Puss på er. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0