:)

Godmorgon :) Har nyligen blivit hemskjutsad av en söt kille vid namn niclas. Han skulle iväg till skolarn den filuren. Jag var så trött för ett tag sen att jag funderade på att sova ett tag till. Men nej, jag får lite ont i magen av tanken då det är så fint väder. Så här ska inget dåligt samvete få träda fram. Ska därför strax ut på altan och sola :)) Det är ju ett otroligt väder tillskillnad mot igår då det blixtrade och dundrade något fruktansvärt. Jag var själv hemma så blev rätt skräckslagen. Drog därför ut alla sladdar i en jädra fart men tydligen måste jag ha varit försen med tvn då boxern vägrade att slå på när vi senare hade satt in alla sladdar. Så jahapp, no tv hos pappsen nuför tiden alltså. Jävla pissväder! Men nu är jag hos mammsen igen så turligt nog påverkas jag inte så mkt av det. Imorgon kommer studiebidraget + lönen också så jag är väldigt glad just idag :D Senare idag ska jag in till stan för att hämta ut ett par skor som ligger och väntar på mig (lycklig!!) och så är det dags för det sista kursmötet innan sommarlovet. En kurs kvar nu, på 50 p. 2 veckor. och imorgon måste det inhandlas en studentpresent till pojkvännen, det börjar ju närma sig nu. Det kommer bli ett himlans flängande överallt den 4e juni då vi har studentmottagning här hemma för lillesyster också. Sommar sommar sommar. 



Postat av: :)

<3

2010-05-24 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0