Fredagsmys

Förövrigt har jag nu beställt hem ett par riktiga sommarskor, eller ja snarare beställt hem ett par skor till stockholm, från skåne. Väntan är olidlig när det har lagts in en massa röda dagar också. Typiskt. Jag som annars aldrig handlar hem ett par skor jag riktigt gillar är mycket nöjd. Nu väntar jag annars bara på att maten ska sättas igång att lagas. Det blir grillat med pommes. Solen verkar titta fram nu också så kanske att det blir en middag ute. Sen är det jag som drar mig in mot la staden för att möta upp sara och hp för biomys. Sen kommer jag äntligen, efter 4 nätter på egen hand, få mig sovsällskap inatt :D Kan ju inte bli så mycket bättre. Så jag hoppas ni precis som jag, får er en bra fredagskväll :)


Postat av: Fiona & Rebecca

Spana in vår blogg så blir det en ännu roligare fredag :D

2010-05-14 @ 16:17:50
URL: http://fionarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0