Godnatt

Mötet gick bra. Lika tråkigt och onödigt som vanligt. Jag drog in lite tidigare än planerat för att hinna äta och strosa runt lite utan att behöva stressa. Då får jag syn på tove, hon den där tove från idol som alla små pojkar var som galna i. Öööh? Vilken sliten brud. Såg ut som att glans dagarna var förbi där måste jag säga. Eftersom skoaffären som jag skulle hämtat skorna ifrån var stängd så hade jag inte så mycket mer att göra i la staden. Åkte hem direkt efter mötet och har precis fått i mig lite soppa. Ska nu hoppa in i duschen och krypa ner i sängen för att somna till något halvbra program. Hörs imorgon :)
 

Postat av: E

Glansdagarna förbi? Hahaha, FAIL!

Du såg henne alltså vid ungefär samma tid som hon blev plåtad för Cosmopolitans omslag.

2010-08-17 @ 23:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0