Hotel City.

I säkert 2 timmar har jag nu försökt sitta och designa samt skrapa ihop pengar till detta, egentligen jättetråkiga spel, bara för att göra det. Ni hör ju hur det låter? Det är så tråkigt att man blir fast. Haha :) Jag hittade spelet på facebook för ngn dag sen och tänkte att det kanske kunde vara en liten rolig sysselsättning. Tji fick jag. För vem blev också fast? Jo, niclas. Trot eller ej, men den mannen är mer besatt än vad jag är. Så woho, nu var inte jag lika poppis längre^^ Men just idag sitter vi på skilda håll och det visar sitt tydliga tecken då jag fått besöka mitt hotell mer än vanligt. Ha. Men nej nu måste jag försöka slita mig härifrån så att jag kommer i säng nångång. Upp tidigt imorrn för att ta mig kommunalt till mörby. Lagom kul. Efter mötet kommer niclas söt som han är och hämtar upp mig. Natti natti :)



Här har vi konstverket. Hotellet alla suktar efter ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0