I min ensamhet

Gokväller! Sitter för tillfället i sollentuna, utan någon man vid min sida. Han är på match och ska senare ut på krogen. Men det stör inte mig då jag har en massa plugg som bör göras i min ensamhet. Har pluggat lite och tänkte fortsätta med det lite senare. Tog mig en välbehövlig paus bara :) Idag har jag annars varit på en arbetsintervju som var rätt så konstig faktiskt. Det var på en förskola. Men då jag inte hade fått någon bra information angående intervjun slutade det med att jag tyckte det var väldigt underligt att ta in 4 stycken på en och samma gång som ska vara med under hela dagen. Lite mycket kanske? Aja, hoppet är väl inte det största men jag har ialf försökt än en gång. Inom en snar framtid hoppas jag ha lite koll på vad som händer i mitt liv framöver. Efter den såkallade intervjun åkte jag hem till niclas, vi åt lite och tog det lugnt. Ska bänka mig framför tvn en liten stund. Kanske blir en liten sväng förbi becca. Jag vet ingen annan som har sån otur i kärlek som henne. Skrutten <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0