Sol = lycka!

Trots att jag somnade väldigt tidigt igårkväll, redan vid 9, så  var jag hyffsat trött imorse. Ett klart och tydligt tecken på att det inte spelar någon roll när jag går och lägger mig för jag är ändå alltid precis lika trött varje morgon. Imorse snoozade jag alldeles för länge också vilket jag upptäckte exakt 5 minuter innan det att jag skulle sitta i bilen och åka mot jobbet om jag skulle ha någon chans att komma i tid. Utan att tänka mig för kastade jag mig upp och drog på mig kläderna i farten och 2 min senare satt jag i bilen. Men gissa om jag blev en aning piggare när jag möttes av solskenet utanför dörren. Jag hade då på känn att dagen skulle bli bra trots den zombien jag var. Det blev den också. Vilken sommarvärme det blev tillslut! Vi var ute i stort sett hela dagen och jackan åkte av både en och två ggr. Skönt att inte vara barn i det läget då man måste behålla jackan och mössan på. Höhö. Men jag hade det bra där jag satt i solen. Alla blir verkligen så mycket gladare när solen tittar fram och man får själv helt plötsligt en annan syn på livet :) Slutade halv 4 och åkte då hem för sätta mig ute på altanen en liten stund. Tröttnade dock rätt fort. Satte mig då här framför burken och pluggade istället. Tog mig en tripp till macken också och handlade lite plockgodis.

 Jag är nu ledig resten av veckan också, vad jag vet just nu. Det kan vara så att det dyker upp något men det visar sig. Jag är ialf nöjd med dagen och imorgon ska jag få träffa beccabus också. Mycket bra. Men innandess väntar en jobbig sak. Mormor, jag saknar och älskar dig något fruktansvärt :'/ <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0