Sommarvärme! <3

Hallå där! Vilket jädrans väder det har varit idag! Helt fantastiskt. Nu får vi alla sommarälskare hoppas på att det håller i sig :) Klockan ringde vid halv tio imorse. Inte för min skull, det var för niclas. Men jag följde snällt med upp och åt frukost för att sen förflytta mig ut lite då och då för att sola samtidigt som jag ibland kikade in hos niclas som satt i köket och pluggade. vid halv 2 lämnade han mig och jag han då bara ta mig ut en kortis igen innan det blev till att åka till mörby c och onoff med mammsen. De ringde nämligen från ett jobb idag från just mörby c, så vi tog tillfället i akt och svängde förbi för att kolla läget där. Ska på möte imorrn och hoppas då på det bästa. Det är egentligen ett skiiitjobb om ni frågar mig, men jag orkar fan inte bry mig längre. Skulle nästan kunna gör vad som helst för pengar just nu känns det som. Så vi får väl se hur det blir framöver efter morgondagens möte. Men jag kommer förhoppningsvis kunna fortsätta som vikarie hos de söta barnen på olika förskolor också. Bra bra :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0