Söndag

Filmen i fredags var bra, mycket bättre än förväntat måste jag säga. Hade som sagt inte så stora förhoppningar på den då miley curys inte är någon av mina större favoriter. Men jorå, berörd blev man och hela salongen hade blöta kinder efteråt. Med andra ord en film att rekomendera :) Efter filmen tog jag pendeln till norrviken för att möta upp världens bästa pojkvän som jag hade saknat en hel del under hans englandsresa i veckan. Har varit kvar hos honom sen dess och ska nu alldeles strax hoppa in i duschen innan jag och hans kära far ska åka och kolla på hans match i spånga. Han själv åkte härifrån för en timma sen. Jag har märkligt nog bara lyckats se en enda match som han själv spelat så det ska bli kul att få se honom rulla lite boll idag. Matchen är väl slut runt 7, och då blir det bara hem igen för att ta det lugnt. Ledig imorgon, så någon söndagsångest har jag inte :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0