Update

Nej, det blev ingen tripp till becca. Slå mig en pling imorgon gumman. Niclas kom hem från matchen strax innan 10 och han vara hemma i max en halvtimma innan det blev dags för mig att köra honom till pendeln som skulle ta honom till stan, till ego. Väl hemma hos honom igen umgicks jag med hans föräldrar i någon timma. Blev bjuden på vin och bullar, grym kombination ;) Runt elva var det dags för dem att hoppa i säng så jag drog mig ner på undervåningen där niclas har sitt rum. Skönt att slippa störa. Sen dess har jag hunnit kolla lite på SATC. Är det någon serie jag skulle kunna kolla på om och om igen är det just på dessa 4 underbara tjejer. Har även hunnit duscha och funderar nu på att hoppa i säng och sätta på något bra på tv. Inte så värst trött för tillfället men förhoppningsvis har jag hunnit somna innan en alkholpåverkad kille kommer instaplandes :) Hoppas förövrigt på bra väder imorgon!!! Godnatt på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0