Min helg.

Shululu :) Kom hem från stan för någon timma sen där jag befunnit mig en stund på dagen. Syftet med trippen dit var att jag skulle hitta mig ett par skor på en affär som hade rea på allt då dem skulle stänga igen. Men hittade jag något? nej, det var utplockat överallt. Jag kom inte hem med mycket. En tunn strandtunika denna gång.

Men annars har helgen varit en mysig sådan. I fredagskväll drog jag och niclas ihop några för lite kubb vid rösjön. Trots att det mörknade fort hade vi det trevligt. Vi blev lite nostalgiska på slutet och körde en omgång burken. Ha :) Sen skjutsade vi hem folket och åkte vidare hem till honom. Jag somnade ganska snabbt medans niclas låg uppe och kollade hockey. I lördags var det snack om utgång från två olika håll. Det var svårt att bestämma sig så jag valde att inte kröka alls. Kollade fotbollsmatch på dagen och åkte senare på kvällen till kista med niclas och becca för att kolla bio. Men med vår usla planering visade det sig att filmen vi ville se redan hade börjat, så vi hyrde oss en film istället. Det blev skräckisen paranormal activity. Jag och becca höll på att kissa ner oss. Den va riktigt obehaglig. I söndags när vi vaknade upp var vi båda trötta. Niclas drog på samling och jag städade hans rum, (jag vet att jag är bäst!) Sen åkte jag tillsammans med hans föräldrar för att kolla på matchen. Hem sen igen, käkade pizza och åkte vidare till lindholmen. Det var min weekend. Nästa helg springer småskitarna ut. Ååååh, ta mig tillbaka!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0