Vart fan är värmen?

Det är en ju en bra jävla fråga alltså...?! Nu är jag trött på det här regnet och rusket, speciellt när man jobbar på en förskola där barnen vill gå ut vare sig det snöar, haglar, regnar eller stormar ute. Jag som är en mycket frusen människa gillar inte alltid det. Idag stod jag knappt ut. Började 07.30 och precis när jag klev innanför dörren kom barnen springandes ut i hallen. Jahapp, här han man inte ens klä av sig innan man ska ut i kylan. KUL! Hade ju för tusan knappt hunnit återhämta mig från det att jag sekunden innan låg nerbäddad i värmen med världens gosigaste kille. Som förvrigt idag åkte till england och blir borta till helgen. Saknar idioten redan nu :P Jag själv har inte så stora planer för veckan. Jobbar imorgon och dagen därpå är det dags för det sista farvälet av min underbara älskade mormor. Urnan ska sättas. Usch, jag har ont i magen redan nu. Det pratades om att jag skulle träffa becca efter kyrkomötet på onsdagen, vilket jag nog skulle behöva. Orkar inte sitta hemma och deppa ihop en sån dag. Nu ska jag gosa ner mig under filten då jag håller på att frysa ihjäl. Men jag ska inte somna, jag får inte somna. Vill kunna somna tidigt för att återigen gå upp med tuppen imorgonbitti. Love life.   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0